stupido

tror nog det är vad jag är ibland.
säger ja till allt, eller de mesta.. ville gå, men hade ju lovat faster
trodde lågt där inne i min luddiga hjärna att de skulle lösa sig, men gjorde ju inte de.
så nu känner jag nog mig så dum som jag var..

förlåt älskade bästaste vän

Well, it was ugly, but we made it this far
Some have gone, but I forget who they are
Now the hangovers are worse but we get through them fine
Sleeping late but we're not lazy
Getting older but we're still crazy
I'm so glad that I have you



image1
din jävels jävel jävel ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

om jag får en öl 'är du HELT förlåten

2008-04-28 @ 19:36:09
Postat av: Anonym

du får flera! :D

2008-05-01 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0