oj oj

6 månader o 3 dagar sen jag sist blogga. det är ju helt galet.. så får de bara inte gå till.
ne nu ska man kanske bättra sig med de.

få se, man jobbar kvar på cindy fucking rella, galen som jag blivit står man ut, o i vissa stunder så tycker ja faktiskt om det, o folket man hänger med.. fast folket har jja alltid tyckt om ett underbart gäng, trots en del skitsnack.. utan alla härliga människor skulle jag aldrig stannat så länge som ja gjort, extra tack borde mari angelique denise andrea susanna o rico ha. fått extra bra minnen på den där båten med er.

är ingen ordentlig bloggare egentligen, bara tiden som får se hur länge i sträck ja lyckas blogga den här gången.

har för första gången på 20 galna år hittat en som kanske kan stå ut med mig.
D du är bäst (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0