slutet på det goda

det har gått snabbt med den här semestern, är nu inne på min allra sista helg.
så gör de mesta utav det, åker till min daniel :) hoppas han inte behöver jobba allt för mkt, men men är ju sådant som märks.

har faktiskt inte bara slöat den här veckan som man kan tro.
i måndags åkte jag till bästaste denise o hälsa på i norrtälje. stanna där till onsdag och det var toppen.
vi har jämt kul, de räcker med denise o jag i ett rum med en öl i handen så är hela kvällen räddad, det går också bra med en kopp te ;)
på tisdag satt vi o glodde i soffan när denise plötsligt fick en sjukt bra ide.
VI går o köper guitar hero!
klockrent.
så vi var inte dom som är dom utan gick med raska steg till elgiganten.
med lite om o men så klev vi ut ur affären med en STOR kartong, dock inte guitar hero utan rock band med gitarr trummor o en mic. så man kan ju lugnt säga att de blev bättre en bara två gitarrer :)
så sen kan man ju bara gissa vad vi gjorde resten av dagarna. jo precis vi nötte framför loens stora platt tv
så nu har jag o denise ett alldeles eget band "DenisEmma" mkt påhittit av oss.
kommer tillbaka dit mkt snart känner jag på mig hehe.

snart flytt på G. mkt att stå i så får se hur allt blir, men allt kommer ju lösa sig till sist.
sen bär det av till eskilstuna med nya äventyr :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Yo!

2009-01-17 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0